De leverancier voor uw wachtkamerinrichting

 

BALIE CASUS

Bij receptiebalie Casus staat mooie vormgeving en hoogwaardige kwaliteit voorop. Het strakke ontwerp wordt benadrukt door de heldere lijnen van het front en nog eens extra geaccentueerd door de lichtlijn die het onderste element van het bovenste element scheidt.

 

Deze ontvangstbalie wordt in Duitsland gefabriceerd en vervaardigd uit hoogwaardig melamine, waar een voegloze kantenverbinding plaatsvindt door middel van lasertechnologie van het hoogste niveau. Hierdoor zijn er geen naden zichtbaar, waar zich geen vuil in kan ophopen.

 

Casus is modulair opbouwbaar uit individuele elementen, zo kunt u de balie zelf naar wens samenstellen, met behulp van ons tekenprogramma en onze expertise op het gebied van balies helpen we u graag het ontwerp verder te realiseren. Als u bijvoorbeeld een kleine ruimte of een ruimte met veel obstakels tot u beschikking heeft, kan het soms moeilijk zijn om met standaard elementen een balie te creëren. Ook hiervoor bieden wij een oplossing, namelijk maatwerk, in overleg met de fabriek en aan de hand van uw wensen kijken we naar de mogelijkheden en komen we tot een passende oplossing.

De gehele casus balie is leverbaar in 19 melamine kleuren, het opzetelement kan optioneel worden uitgevoerd in een kleurapplicatie in softlak of hoogglans. Hiervoor is er de keuze uit 9 standaard kleuren, zonder meerprijs kan het opzetelement ook in een RAL kleur naar keuze worden uitgevoerd.

Melamine kleuren
Softlak of hoogglans kleuren

ACCESSOIRES & ELEKTRIFICATIE

  • Bekabeling en elektrificatie mogelijkheden
  • Schrijfplateau
  • Kantooraccessoires in organisatieprofiel
  • Bijbehorende kasten
  • LED verlichting

BEKIJK OOK:

IMPRESSIES

KLEURRIJKE WACHTKAMERINRICHTING

STIJLVOLLE RECEPTIERUIMTE INRICHTING

MODERNE DESIGN STOELTJES IN WACHTKAMER

 

TIPS!

  • Tip 1

    De receptie/wachtkamerruimte is dé eerste indruk van uw bedrijf. Zorg daarom voor een verzorgde inrichting, passend bij de identiteit van uw bedrijf!

  • Tip 2

    Zorg ervoor dat uw klanten, zakenpartners en bezoekers zich op hun gemak voelen tijdens het wachten. Zo gaan zowel zij als u fijner een gesprek of behandeling aan.

  • Tip 3

    Zorg voor afleiding tijdens het wachten, leg een stapeltje tijdschriften neer, zorg voor een speelhoekje voor de kinderen en biedt uw wachtenden eventueel een kopje koffie aan. Hierdoor lijkt het wachten korter, dan werkelijk het geval is.

Receptie-balie.nl

Toermalijnring 1600 | 3316 LC | DORDRECHT | T: 078 617 65 30